Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, April 15, 2010

Entah hape hape ntah

Kenapa.......
apakah wajar aku bertanya...
apakah layak aku bertanya...
siapakah aku untuk bertanya...
sejauh mana telah aku fahaminya...
terasa diri bagai hilang di tengah persimpangan..

Haruskah...
mengapa begini perasaan ragu-ragu ku..
dimana kekuatan yang ku banggakan dulu..
kenapa kini melangkah begitu berat
bagaikan tidak yakin pada setiap perjalanan ini
langkah demi langkah aku menoleh ke belakang
bagai menunggu atau mencari..
namun kutahu yang ku tunggu takkan tiba dan yang ku cari takkan jumpa
sedang mahligai yang jelas didepan mata aku ragui..


Bagaimana....
hanya padaNya aku memohon...
semoga aku diberi peluang yang entah berapa kali telah diberi
agar kesilapan ini tidak terus ku lakukan
tidak hanyut ku pada mainan perasaan dan nafsu
aduiiii lemah aku selemahnya..

Pergilah....
mencari cita cita yang diimpikan
melangkah dengan penuh yakin
jauhkan lah dari semua yang menyusahkan..
aku adalah aku dan bukan yang diminta...
aku akan keluar dari kabus untuk berhadapan
dengan pekat malam yang makin menebal





No comments: